onsdag 5 november 2008

Ännu en vecka..

....Ja snart har ännu en vecka passerat och det har varit en del varje dag.
Igår var jag & min kollega på workshop om Mallorca, Ibiza & Menorca på Sheraton som annordnades av Spanksa Turistbyrån. Väldigt trevligt som vanlig och avslutade med härlig middag, vin och fina priser. Dock vann inte jag denna gång men min kära kollega kammade hem et fint pris. Det var hon värd efter att ha ställt upp och följt med mig dit då Micke ( annan kollega) ej kunde.

Jag höll som vanligt vad jag lovade....vilket var: God mat, gott vin & ett fint pris ;)
Idag var det jobb som vanligt på dagen och vi började röja lite för att pimpa butiken lite mer. Kommer bli så fint när vi e klara.

Imorgon ska vi till Ballbreaker för middag & bowling....kommer bli riktigt trevligt. Fredag slutar jag som tur är tidigt men då blir det att handla och fixa för lödag då jag ska ha födelsedags mingel hemma.

Nu är jag såååå trött ......... gäsp!

Inga kommentarer: