lördag 8 november 2008

Ännu en ny dag

God Morgon alla vänner..... då är det lördag, helt otroligt att jag gått upp så här tidigt. Men var ju tvungen eftersom det var ända tvättiden *gäsp*
Ska kanske vila lite undertiden....får "sova" intervaller eftersom jag måste ner om 40min. Har ju inte mage att väcka mitt hjärta som var ut igår...han får sova lite till.
Sitter och kollar på MTV ( det enda som finns så här tidigt på morgonen) det var länge sen man såg något om Darin. Men denna låt (breathing your love) var helt ok... tjejen i videon har nästan en sån klänning jag beställt från H&M.
Läser igenom Aftonbladet.... Ett nytt mord, Obama, Idol Lars åkte ut.....ja det var väll på tiden, har inte följt Idol alls i år då jag tycker de varit rätt tråkiga, men igår hade jag det i bakgrunden och vart faktiskt lite imponerad (dock inte av Lars) Rock temat var nog lite bra för Idolerna.. fortsätter de så här kan man kanke kolla lite oftare. Who knows!

....Läser vidare..hmm inte så mycket intressant. Oj någon slutade dricka Coca-Cola och gick ner 55kg, man kanske ska dra ner på det också. Nej går över till nöjesbladet...
Inget spännande där heller..bara mer om Idol och Britney kammade hem 2st nya priser, bra jobbat! ....mer Idol, nej usch orkar inte...

Jaha då var man väldigt pigg igen då, ingen ide att gå och lägga mig. Ska slappa lite mer innan det är dax för te & en ordentlig fix av sig själv innan det bär av ner på stan. Man kanske även hinner eller snarare orkar göra några situps här hemma.

Inga kommentarer: