fredag 7 november 2008

Lite egen tid är aldrig fel

Då var jag klar med att plocka upp och städa lite....det var inte så mycket som jag trodde (skönt) Ibland kan det vara så underbart att bara få lite egen tid hemma... som ikväll. Andreas är ute på en aw med grabbarna, det är hans tur nu och det är han värd.

Nu ska jag koppla av med en kopp te och en bra bok jag börjat läsa, en riktig tjej bok hahaaa. Skönt att få låta hjärnan vila lite ibland.



Hoppas på att vi snart får igång renoveringen...gärna innan december & jul eftersom jag vill kunna julpynta och skapa lite mysig jul känsla. Kanske kan jag få mig en gran i år och den ska vara grön, grön, grön...frågan e bara om jag verkligen orkar ha en riktig... hmmmm.



Får se om jag orkar ta tag i min garderob ikväll, måste i alla fall ner på stan imorgon och shoppa något nytt inför kvällen.


Love // Väninnan

Inga kommentarer: