fredag 7 november 2008

Fredags mys !!

Har haft en riktigt lugn dag idag på jobbet....skönt men ändå lite små tråkigt då tiden går saktare. Vid lunch gick jag & Jessica till Daglivs och handlade snacks & Coca Cola... man var ju lagom sugen efter gårdagens bravader. Väldigt uppskattande var det på kontoret.
Passade även på att handla lite till imorgon så jag skulle slippa det efter jobbet, slutade redan kl. 15:30 så underbart. Konkade hem alla varor och slängde mig direkt i soffan och satte på tv:n. Ska bara vara hemma och pyssla lite, kom på nu att jag skulle se om tvättiden fanns kvar kl. 16:00 men, men det blir att gå upp kl. 07:00 imorgon *suck*

Har idag dessutom köpt våra flygbiljetter till Mallorca, eftersom jag har mina fördelar lyckades jag fixa flyg & 1veckas hotell 3* för endast 2950kr per person. Detta ska bli pappas present nästa helg då han fyller 70år!!!! Tror ni han bli glad??
Förra året fick ju min kära Andreas en underbar lyxresa till Madrid så nu e det väll pappas tur....hmm syrran fyller ju dessutom 30år i vår. Vad ska man då hitta på, några förslag??

Nej snart ska jag rensa i garderoben, känns som om jag inte har några kläder alls. Dock ligger ju det mesta i smutskorgen (snarare högen)

Måste ta en shopping runda snart och då får det nästan kosta vad som helst.... har bara tråkigt vardagskläder eller party kläder... Vi kom fram till det under söndagens brunch att man har dåligt med lite finare vardagskläder.

Lite härliga schopping bilder från min senaste New York resa:





















Inga kommentarer: