söndag 9 november 2008

Fars dag!

Vaknade kl. 09.00 idag av att Andreas stod i köket och fixade härligt Kaffe, fick olika ekologiska annorlunda Te & kaffe sorter igår av Yasmina. Så imorse provade vi det ekologiska kaffet från Etiopien... Mycket gott, vart en bra start på morgonen tillsammans med nyhetsmorgon.

Idag kommer pappa över på födelsedags fika, även min syster Maria kommer med pojkvän Peter. Självklart har jag fixat en farsdag present. Pappa får 3st Ralph Lauren pike tröjor.... detta har han användning för då han älskar pike tröjor. Det vart en svart, en vit & en röd :)

Andreas har åkt iväg för att hjälpa sin vän att flytta, passar perfekt för lite ensam tid och ta hand om mig själv. Ska lägga ansiktsmask, fixa naglarna och prova någon av de body butters jag fick av Lotta igår.

Sen ska jag nog ha på mig klänningen jag fick igår :)


Ha en fortsatt trevlig söndag & fars dag till alla pappor!!

Inga kommentarer: